Порівняння FreeSWITCH, Asterisk, Oktell і 3CX
                      Функціональні характеристики | 
                    
                      FreeSWITCH | 
                    
                      Asterisk | 
                    
                      Oktell | 
                    
                      3CX | 
                  
| 
                       Підключення необмеженої кількості каналів зв'язку з зовнішнім світом  | 
                    Так | Так | Визначається ліцензією | Визначається ліцензією | 
| 
                       Необмежене число внутрішніх номерів співробітників з доступом до всіх можливостей системи  | 
                    Так | Так | Визначається ліцензією | Визначається ліцензією | 
| 
                       Кількість одночасних розмов — внутрішніх або зовнішніх  | 
                    Не обмежено | Не обмежено | Визначається ліцензією | Визначається ліцензією | 
| 
                       Інтерактивне голосове меню (IVR)  | 
                    Так | Так | Так | Так | 
| 
                       Обробка викликів за номером абонента (АВН)  | 
                    Так | Так | Так | Так | 
| 
                       Обробка викликів залежно від дати і часу доби  | 
                    Так | Так | Так | Так | 
| 
                       Обумовлений переклад дзвінка між працівниками та групами  | 
                    Так | Так | Так | Так | 
| 
                       Голосова пошта для кожного співробітника  | 
                    Так | Так | Так | Так | 
| 
                       Обумовлений переклад дзвінка на мобільний телефон співробітника  | 
                    Так | Так | Так | Так | 
| 
                       Докладна статистика про всіх дзвінках з фільтрацією по співробітниках  | 
                    Так | Так | Так | Так | 
| 
                       Запис розмов — усіх, за напрямками, по співробітниках  | 
                    Так | Так | Так | Так | 
| 
                       Оперативне прослуховування розмов і підказки відповідей супервізором підлеглому  | 
                    Так | Так | Так | Так | 
| 
                       Маршрутизація вихідних дзвінків по найбільш дешевому тарифу  | 
                    Так | Так | Так | Так | 
| 
                       Підключення зовнішніх ліній по SIP (IP-мережі), PRI (ISDN), FXO, GSM  | 
                    Так | Так | Визначається ліцензією | Визначається ліцензією | 
| 
                       Підтримка інтеграції з CRM, 1С, базами даних, веб-додатками  | 
                    Так | Так | Так | Так | 
| 
                       Вимоги до операційної системи для роботи сервера IP PBX  | 
                    Linux (бесплатна ОС), також працює на Windows | Linux (бесплатна ОС) | Ліцензійна Windows | Ліцензійна Windows | 
| 
                       Особливі вимоги до ОС на робочому місці оператора  | 
                    Довільна ОС | Довільна ОС | Ліцензійна Windows | Ліцензійна Windows | 
| 
                       Оновлення програмного забезпечення  | 
                    Регулярно та бесплатно | Регулярно та бесплатно | Тільки платно | Тільки платно | 
Чому поріювнюється Asterisk з платними IP-АТС Oktell та 3CX для Windows?
Asterisk — заслужений лідер програмних рішень IP АТС, визнаний у всьому світі. За багато років розвитку цієї платформи тільки ледачий конкурент зі своїм платним рішенням IP-телефонії не взявся поливати відвертою неправдою можливості Asterisk IP PBX, розхвалюючи свій продукт. На нашому ринку найбільш активні розповсюджувачі неправдивої інформації про Asterisk — це локальні представники розробників Oktell і 3CX, їхні дистриб'ютори та дилери.
Звичайно, їх можна зрозуміти: у них є мета заробити більше грошей на різниці у вартості ліцензій для кінцевого споживача. Коли ви берете в руки калькулятор, то всі описувані менеджером переваги їхнього продукту виливаються в кругленьку суму навіть для маленької компанії з кількістю працівників до 10 осіб.
У порівняльній таблиці ви бачите, що основні можливості, які мають цінність для бізнесу, реалізовані в усіх продуктах. Тільки в Asterisk (так само, як і у FreeSWITCH) вас ніхто не обмежує — ні кількістю внутрішніх номерів, ні зовнішніми лініями зв'язку, ні кількістю одночасних розмов, ні зобов'язанням купувати додатково ліцензію на Windows — як для сервера PBX, так і для робочих станцій співробітників, оскільки програми операторів Oktell і 3CX «заточені» під Windows — без альтернатив для інших ОС.
А що якщо потрібно буде зв'язати регіональні офіси? Правильно — потрібно купити комплект ліцензій і для другого, третього і так далі офісів. Якщо захочете поставити в якомусь офісі Asterisk і звернетеся за консультаціями до представників Oktell або 3CX — ви можете отримати відмову в наданні будь-якої підтримки, хоча ціна питання може зрушити переговори з мертвої точки.
Навіть так звані «не тестували з нашою платформою маршрутизатори, роутери і свічі» можуть виявитися каменем спотикання і головним болем для вашого адміністратора, який буде намагатися зв'язати кінці з кінцями для вирішення завдання керівництва. Це не вигадки, а реальні приклади з досвіду спілкування з даними представниками.
А як щодо міфічної складності налаштувати і підтримувати роботу Asterisk, з пошуком рідкісного фахівця, якого нібито — вдень з вогнем не знайти? Правда в тому, що інформація про Asterisk настільки поширена і легко доступна в Інтернеті, що будь здатний технічний фахівець розбереться в підтримці системи Asterisk і знайде відповідь на ту чи іншу задачу.
Для зручності адміністрування є багато веб-платформ, розроблених для Asterisk, і особливо розвинена — FreePBX. Це безкоштовний продукт, що володіє можливостями платних контакт-центрів. До нього є і платні модулі — питання смаку, необхідності та інших факторів, які важливі для вирішення саме ваших завдань.
У вас вже є Oktell або 3CX, а розширюватися — дорого? Ми допоможемо зберегти витрачені вами гроші на покупку ліцензій до платних IP PBX та інтегруємо ці системи з Asterisk — нам не ліньки, ми вміємо знаходити рішення для будь-яких завдань клієнта, будемо розбиратися в особливостях різних систем, поки не доб'ємося потрібного результату.
Якщо хтось публічно буде наводити наклеп на адресу комерційного продукту — його можна переслідувати за законом через суд і домагатися видалення та спростування неправдивої інформації, публічних вибачень та інших санкцій. А хто буде судитися за неправду про продукт, що належить усьому світові?
Ми не починаємо пропозицію зі встановлення колл-центру на базі Asterisk з наклепу про конкурентів.