IP-телефонія Asterisk та FreeSWITCH
Надішліть запит на проектНалаштування Asterisk IP PBX
Що таке IP-телефонія на основі Asterisk?
Для когось цей вид телефонного зв'язку асоціюється з дешевими дзвінками за кордон. Насправді, сьогодні рішення на базі IP-телефонії (VoIP) впевнено витісняють застарілі міні-АТС для офісів. Налаштування сервера Asterisk IP-АТС забезпечує бізнес не тільки телефонним зв'язком, але також є ключовим елементом у системі взаємовідносин з клієнтами (CRM).
Програмне забезпечення Asterisk IP PBX разом з ОС Linux є ядром системи IP-телефонії багатьох програмних, а також «коробкових» рішень IP АТС.
Ми допоможемо зробити вибір
Професійні рішення IP-телефонії: встановлення Asterisk або FreeSWITCH
У нашому портфелі IT-послуги для бізнесу особливе місце займає встановлення, налаштування Asterisk і встановлення, налаштування FreeSWITCH: на сервері в датацентрі, на сервері клієнта в офісі, а також на обладнанні, яке було спеціально підібрано для потреб клієнта, з використанням іншого необхідного для проекту обладнання, замовленого нами для клієнта у своїх постачальників.
Багаторічний успішний досвід з впровадження рішень SIP-телефонії на базі Asterisk, а також — FreeSWITCH, дозволяє нам оцінити переваги телефонної системи VoIP для вашого бізнесу, порекомендувати найбільш прийнятні варіанти підключення зовнішніх — міських, мобільних і міжнародних ліній зв'язку для оптимізації фінансових витрат.
Серед наших клієнтів, які гідно оцінили реалізовані нами проекти АТС і call-center Asterisk (колл-центр на базі Астеріск), є представники малого, середнього та великого бізнесу, з декількома філіями по Україні та за кордоном, великі імпортери промислових і споживчих товарів , а також оператори телефонного зв'язку, хостингу і доступу до мережі Інтернет.
Налаштування Asterisk: хмарна АТС
Команда «АДМІНГРУП» виконує послуги зі встановлення та налаштування Asterisk в любому датацентрі світу.
Налаштування Asterisk: заміна офісної АТС
Налаштування Asterisk IP PBX на обладнанні в офісі клієнта забезпечує телефонний зв'язок при відсутності Інтернету.
Налаштування Asterisk в ролі колл-центру
Налаштування Asterisk з додатковим ПЗ може не поступатись можливостями комерційним колл-центрам IP-телефонії.
Налаштування Asterisk і каналів зв'язку
Asterisk підтримує багато стандартів VoIP, а також GSM, PRI, ATA — інтерфейсні плати, шлюзи та адаптери.
FreePBX - веб-інтерфейс для Asterisk
Керування усіма налаштуваннями IP-АТС
Після налаштування Asterisk нашими фахівцями за вашим технічним завданням, ви зможете вносити зміни в параметри і логіку роботи IP-АТС за допомогою інтерфейсу адміністратора — FreePBX або Elastix. Ми допоможемо визначитися з варіантом інтерфейсу на етапі обговорення ТЗ.
Хоча Elastix базується на оригінальному інтерфейсі управління FreePBX, в деяких випадках він більш вдало надає користувачам доступ до стандартних функцій АТС (наприклад, налаштування електронного факсу).
Ось деякі ключові інструменти FreePBX і Elastix: перегляд журналу дзвінків (CDR), прослуховування записів розмов, налаштування голосових меню IVR та автовідповідачів, керування голосовою поштою, додавання внутрішніх і зовнішніх SIP-номерів, редагування груп і черг операторів, зміна режиму приймання дзвінків у робочі і неробочі дні (години), параметри переадресації дзвінків і ін.